Hier kruipen de uurtjes voorbij...voor één keertje mag het dagje wat sneller vooruit gaan ...
Amai! Hoe komt het dat je gestopt bent (als ik dat mag vragen)? Werk je dan nog in het onderwijs ondertussen?Vivache schreef:succes!
succes aan iedereen die hier studeert trouwens
ik ben er even mee gestopt
vorig jaar wel afgesloten met 95% voor beg en 90% voor communicatie
Maar het is wel héél leuk werk dat je nadien kunt gaan doenbeefje schreef:veel succes spooky, heel knap dat je het combineert met werk/gezin!!!
ik ben sinds 16de ook gestart met de verkorte lerarenopleiding lager onderwijs.
Gene kattepis. Zal nog zweten worden tegen de examens vrees ik
Dat kan ik best begrijpen, het zal zeker niet alles zijn om te studeren, te werken en daarbij een gezin te hebben. Ik heb 's avonds/in het weekend en de vakantie ook nog behoorlijk wat werk en als ik daarbij dan ook nog eens zou moeten studeren... Hopelijk lukt het je om de draad later nog eens op te nemen, want je deed het toch wel graag (en wat een punten ook!!!)? Heb je dan nu ander werk? Veel succes in elk geval!Vivache schreef:Ja juffie, gestopt wegens verschillende redenen eigenlijk. Hoofdreden is het financiële, geen zicht op ergens een vaste functie in de eerste 5 jaar hier in de scholengemeenschappen waar ik al stond, een rottig jaar achter de rug waar we iedere maand moesten krabben om er te geraken
Tweede reden is een erg slechte ervaring in de tweede helft van het schooljaar vorig jaar
gecombineerd met het feit dat studeren + al les geven erg zwaar was en heel veel van het gezin en mij vergde
Dat zal ook nog wel van pas komen in het onderwijs. Hoeveel jaar moet je studeren? Veel succes ermee!beefje schreef:@juffie . ik ben van opleiding assistent in de psychologie.