mmm 2jaar, langs ene kant graag, maar langs de andere kant, nog lang om aan een tweede te beginnen, dan zit er al snel 3jaar tussen.
nu zou ik eingelijk ideaal vinden... dan zou de tweede er zijn als ons prutske zo'n 21maanden is, ben ik thuis tot normaal 27maanden (6maanden voor tweede) dus ben ik ook thuis voor als ze naar het kleuterklasje gaat.
Maar langs de andere kant zouden we echt wel moeten verhuisd zijn, en zou het ventje beter met geld moeten leren omgaan

.
Nu veel bijkomende kosten zijn er niet, want ja speelgoed en kleertjes die zijn er (tenzij het een jongen wordt, na verloop van tijd wat jongens kleren (vanaf maat 86heb ik er van zus)
luiers die hebben we liggen, en voeding, tja bv kost ook lekker niets :p, dus de zware kosten komen er pas ne keer ze naar school gaan (dus nog een 3,5jaar, als er dan al meteen een tweede komt natuurlijk)
enkel een 'groot' bed voor ons meisje, autostoelen, zitjes hebben we genoeg (2autostoelen,maxi-cosi, draagmand, en normaal nog een gewoon verhoogje ook, dus kunnen er makkelijk 5verschillende leeftijden mee

)
buggy is er, en extra buggy een gewoon simpele kan ik nog krijgen van bij zus. en als ik dan al alleen moet, kan er een in de buggy en ene in de draagdoek (dus ook geen probleem)
eigenlijk zijn er gewoon geen problemen als ik da zo zie... (in principe zelf 2kamertjes =1kamer die in 2gesplitst is, dus wel 1deur voor de twee kamers.) en tot nu toe slaapt ons meisje ook nog gewoon bij ons in de kamer. Dus zelf op dat vlak plaats voor drie

,enkel dan eetstoel tekort, maar da kan je dan weer nog extra krijgen als cadeau bij cm (jaja, ik voor alle problemen en kosten oplossingen

)
we gebruiken nu ook wel gewoon niets, dus ja voor zelfde geld is er wel al een eisprong geweest maar is er gewoon geen ms als gevolg omdat meteen prijs is
eigenlijk hoop ik beetje dat zo gebeurd, dan plots ms te krijgen, want tja dan is het echt beslissen van wat doen we hé, nu is gewoon van, tja we zien wel